Photoworkx | De 360 graden virtuele etalage
26664
page-template-default,page,page-id-26664,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson child-child-ver-1.0.0,hudson-ver-1.6, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

De 360 graden virtuele etalage

De 360 graden virtuele etalage, een verrassende manier om je producten te promoten.

Al 6 jaar maak ik voor Google Street View panorama foto’s.
Ik heb nu de techniek gebruikt om op een nieuwe en unieke manier producten en de website te promoten.

De 360 graden virtuele etalage: een combinatie van sfeervolle panoramafoto’s, muziek en verrassende interactieve knoppen.

Je kan het zien als een webpagina waar je 360 graden rond kan kijken. Op de pagina staan verschillende interactieve knoppen en een weblink. In dit geval zijn de kerstcadeautjes knoppen en er staan informatie knoppen in. Tekst informatie gaat via een pop up PDF document.
Wanneer je op een kerstpakje klikt start er een fotoalbum met een aantal foto’s.

Met de combinatie van rondkijken, muziek en interactieve knoppen is het mogelijk om de bezoeker productinformatie te geven en naar de website te laten gaan.

Het verschil met een webshop is dat de virtuele etalage eenvoudig aan te passen is. Door de keuze van de panoramafoto’s, muziek en illustraties is het mogelijk om een speciale sfeer te creëren. Kerst, Valentijnsdag, Pasen, Vader- en Moederdag.

De virtuele etalage is eenvoudig te delen via sociale media en door middel van een link op de website te plaatsten. En het is natuurlijk een eyecatcher voor de nieuwsbrief. Neem de bezoeker mee in een rondwandeling in de virtuele etalage.

Er zijn veel mogelijkheden en de virtuele etalage werkt op de computer en smartphone.

Graag help ik met advies over de mogelijkheden.